Новогалещинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

ЗВІТ СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ про роботу за 2023 рік

Дата: 12.04.2024 08:11
Кількість переглядів: 530

Фото без опису

Цей рік був ще одним роком випробувань для всіх нас – тестуванням на мужність та терпіння, відповідальність та віру в єдність українського народу.

Понад два роки триває війна в нашій країні. Обставини воєнного часу змусили всіх мобілізуватися і шукати альтернативні шляхи виходу зі складних ситуацій. І я вдячна усім мешканцям громади за активну громадську позицію, небайдужість, силу духу та вірність інтересам громади та України.

Ми навчилися жити під звуки сирен, допомагати тим, кому важче, працювати кожен на своєму фронті, наближаючи ПЕРЕМОГУ.

Сьогодні наші втомлені, але непереможні воїни показують просто неймовірні результати в протистоянні російським окупантам. Відвойовують кожен клаптик рідної землі, тримають наші населені пункти та вибивають ворога з української землі. Завдяки збройним силам наша Новогалещинська територіальна громада має змогу працювати та підтримувати армію.

Війна внесла негативні корективи в життя кожного з нас, вплинула на соціально-економічний розвиток громади, змінила його пріоритети, внесла корективи в роботу ради та її виконавчих органів.

Як жила та працювала громада під час повномасштабного вторгнення, які пріоритети в роботі – сьогодні я прозвітуюсь перед вами, шановні мешканці нашої громади.

Цей звіт є підсумком не лише моєї роботи, а й роботи депутатів, членів виконавчого комітету, працівників виконкому селищної ради, старост і працівників старостатів, керівників та працівників освітніх та медичних закладів, підприємств, установ та організацій громади, наших фермерів та підприємців, наших соціальних партнерів, які докладали зусиль, щоб наші ЗАХИСНИКИ та мешканці нашої громади відчували підтримку в складних умовах воєнного стану.

Фото без опису

Повномасштабна війна змусила всіх нас діяти і думати швидко, навчитися робити те, чого раніше не вміли та не робили. Першочерговим нашим завданням стала підтримка ЗСУ. Вже понад два роки, не шкодуючи своїх часу й сил, кожен із нас вносить свій посильний  вклад задля спільної мети – ПЕРЕМОГИ.

Громада з першого дня війни допомагає військовим.  Щоразу, на кожне звернення наших військовослужбовців, є обов'язково позитивна відповідь і необхідна допомога. Звісно, це здебільшого не бюджетні кошти.

Тож, коли йдеться про допомогу від громади, слід бути об’єктивними і враховувати те, що не все можна придбати за кошти місцевого бюджету.

Щоб селищна рада мала право щось купити за бюджетні кошти, має надійти запит від ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ (такі реалії, що лише після документального звернення громада може спрямувати трансферт (кошти з бюджету) на потреби військових. І це процедура не одного дня і тижня. І немає ніякої гарантії, що на виділені кошти військова частина придбає необхідне спорядження саме для військовослужбовця з нашої громади, який безпосередньо звернувся за допомогою. А якщо у військових виникає якась потреба, то вирішувати її потрібно відразу.  Що ми і робимо спільними зусиллями, залучаючи кошти благодійників.

Але почнемо ми, звісно ж, із бюджету нашої громади і видатків з нього на підтримку ЗСУ та інших формувань, які зараз боронять нашу країну.

Загалом, якщо йдеться не лише про підтримку військових, а й тих служб, ПДФО від зарплат яких відносять до «військового», то з бюджету за умовами фінансування відповідних програм протягом 2023 років було виділено:

на потреби ГУНП в Полтавській області (поліція) 1 089 295,00 грн, з них:

Оплата послуг з передрейсового медогляду водіїв – 14 000, 00 грн

Сектор поліцейської діяльності №1. Придбання ПММ – 110 000,00 грн

Поліцейський офіцер громади ПММ – 70000,00 грн

Встановлення вузлів відеоспостереження на території громади – 895 295,00 грн

на потреби пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Полтавській області – 160 000,00 грн (виконання Програми забезпечення пожежної безпеки Новогалещинської ТГ на 2023-2025 роки ПММ та ремонт будівлі пожежного депо смт Козельщина)

на потреби Служби безпеки України в Полтавській області – 100 000,00 грн

(покращення матеріально-технічного забезпечення підрозділів СБУ)

Відповідно до Програми соціального захисту «Турбота» на потреби військовослужбовців та членів їх родин виділено кошти в сумі 580 000,00 грн, з них:

одноразова допомоги після поранення – 14 осіб (по 10 000 грн);

допомога членам сімей загиблих або зниклих безвісти – 9  осіб (по 20 000 грн);

допомога на лікування військовослужбовцям, які мають захворювання, пов’язані з проходженням військової служби та визначені обмежено придатними/непридатними до військової служби – 4 особи (по 5 000 грн);

допомога на поховання Захисників і Захисниць, які загинули (померли) під час захисту України – 8 поховань (по 30 000 грн).

Першочергове наше завдання - підтримувати воїнів з нашої громади,  які перебувають в зоні бойових дій, придбанням необхідного військового спорядження, рацій, планшетів і т.п. Тому жодне звернення чи прохання від захисників, а їх із нашої громади вже близько 200 героїв: добровольців, мобілізованих та контрактників, не пройшло поза увагою.

На запити від наших військовослужбовців, які перебувають на військовій службі у військових частинах придбано за благодійні кошти та передано особисто селищним головою:

Генератори – 4 шт

Портативні зарядні станції – 2 шт

Тепловізори – 6 шт

Рації – 4 шт

Форми, розгрузки, рюкзаки, бронижилети, інструмент (болгарки, ключі, скоби для бліндажів).

 

Головною метою проведення культурних та спортивних заходів у період воєнного стану є збір коштів на підтримку ЗСУ. Протягом року спільними зусиллями громади зібрано кошти у сумі 126 356 тис. грн, з них 64тисячі 200 грн зібрано під час проведення масових заходів (концерти, щедрівка, футбольні матчі), решта – зарахування на карту МОНОБАНКУ. На зібрані кошти здійснювалася закупівля парафіну для виготовлення окопних свічок та основи для плетіння маскувальних сіток для наших Захисників.

 

Щоденно працює на благо наших військових та задля спільної мети – ПЕРЕМОГИ - невтомна волонтерська команда КЗ «Центр культури, дозвілля, спорту та туризму». У 2023 році їхніми спільними зусиллями виготовлено для потреб військових:

Маскувальних сіток – 264 або 4752 м2

Окопних свічок – 1800 

Коврики, каримати, подушки – 580 

Балаклави, рукавиці, носки – 380 

Кікімори (чугайстрики) – 36 

Фото без опису

 

Левова доля волонтерської роботи лягла на плечі працівників освітніх закладів, які з перших днів війни, у позаурочний час, дбайливо готують смачні страви для наших воїнів. Треба бачити на власні очі, з якою любов’ю і старанням невтомно працюють на ПЕРЕМОГУ наші справжні господині. Це і випічка пиріжків та смаколиків, і приготування домашніх вареників, і овочеві, рибні та м’ясні консерви.

2024 рік не стане виключенням, і наші воїни не залишаться без підтримки. Бо маємо реальні плани та договір про щомісячне отримання на безоплатній основі благодійної допомоги у вигляді продуктів харчування (тушки курей) в рамках Проєкту «Курс на Незалежність» між Новогалещинською селищною радою та агрохолдингом «Астарта Київ». Щомісяця силами працівників ліцею свіжі тушки курей переробляється на домашню тушонку.

Фото без опису

Всі ці безцінні вантажі, придбані та приготовані власноруч для наших захисників, я, як селищний голова, доставляю особисто, а наші старости пересилають замовлення новою поштою, бо вважаємо це своїм святим обов’язком. Бо впевнені, що добрі справи, як маяки світять тим, хто чекає допомоги.

Протягом звітного року, з метою доставки всього необхідного нашим захисникам, здійснено 15 поїздок за наступними напрямками: Дніпропетровський, Запорізький, Харківський, Херсонський, Донецький.

Фото без опису

Фото без опису

Не залишаються без підтримки і наші захисники, які перебувають в шпиталях Завдяки небайдужості та спільним зусиллям мешканців нашої громади та працівників освітніх закладів, які у позаурочний час дбайливо готують смачні страви для наших воїнів, протягом 2023 року було зібрано та направлено до медичних закладів області, у яких лікуються та проходять реабілітацію поранені воїни, 8 гуманітарних вантажів у вигляді продуктів харчування.

Фото без опису

У цьому звіті я говоритиму про те, що зроблено в нашій громаді за минулий рік, я говоритиму про тих, хто це все зробив. Хто весь час творить, волонтерить і захищає, лікує і навчає, патрулює вулиці, саджає квіти і просуває українську культуру, підтримує нужденних і залучає інвестиції, критикує і мотивує, збирається на засідання виконкомів і сесій, щоб приймати рішення на користь громади.

Фото без опису

Інтереси жителів старостинських округів представляють старости. Вони ж здійснюють комунікацію між владою та громадою сіл, організовують заходи у старостатах, відслідковують проблеми, вирішують або пропонують варіанти їх вирішення.

Фото без опису

Новогалещинська селищна рада VІІІ скликання працює у складі 22 депутатів. За звітний період проведено 10 пленарних засідань сесій селищної ради, 22 засідання постійних депутатських комісій, за результатами яких прийнято 253 рішення.

Виконавчий комітет сформований у складі 17 осіб, до складу включені начальники відділів, структурних підрозділів та представники різних сфер діяльності та галузей, які мають досвід професійної діяльності і можуть впливати безпосередньо на вирішення ключових проблем населених пунктів. За 2023 рік проведено 14 засідань, на яких прийнято 183 рішення. Усі розглянуті питання стосувалися повноважень виконавчого комітету, зокрема благоустрою, фінансово-бюджетної дисципліни, коригування адреси об’єктам нерухомого майна, квартирного обліку, опіки та піклування, надання одноразових матеріальних допомог, соціальних послуг тощо.

Фото без опису

Всі проведені засідання обов’язково протоколюються секретарем селищної ради.

Секретаріат селищної ради забезпечує підготовку сесій ради, оформлення протоколів засідань, облік всього документообігу, зберігання та передачу до архіву.

Реєструє вхідну та вихідну документацію, контролює строки виконання.

Реєструє заяви, звернення громадян, веде контроль їх виконання;

Веде журнал обліку телефонограм, що надходять на ім’я голови селищної ради. Здійснює контроль за своєчасним виконанням резолюцій голови селищної ради, нанесених на вхідних жокументах.

Веде журнал обліку дзвінків на мобільні та міжміські номери та несе за них відповідальність.

Здійснює реєстрацію періодичних видань, що передплачує селищна рада та контроль за їх збереженням.

Оформляє для видачі довідки, довідки-характеристики особам, які проживають на території селищної ради.

Забезпечує ведення погосподарського обліку, заповнення погосподарських книг, складання статистичних звітів на території селищної ради;

Забезпечує зберігання офіційних документів, надає доступ до них особам, яким це право надано в установленому законом порядку, готує документи для внесення їх на зберігання до архівного відділу виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради.

Фото без опису

Завдяки цілеспрямованій роботі депутатів, виконавчого комітету та працівників апарату селищної ради вдалося забезпечити належне функціонування комунального підприємства, закладів освіти, культури та медицини, покращити їх матеріально-технічний стан, покращити інфраструктуру  населених пунктів, врегулювати механізм та покращити якість отримання жителями громади адміністративних і соціальних послуг, досягти позитивних результатів у забезпеченні життєдіяльності громади загалом.

Організаційну складову роботи виконавчих органів ради забезпечували структурні підрозділи апарату.

Фото без опису

 

До структурного складу апарату ради входить 8 структурних підрозділів:

Керівництво:

Селищний голова

Секретар

Старости

Відділ бухгалтерського обліку і звітності;

Відділ інвестиційної діяльності та житлово-комунального господарства;

Відділ організаційної роботи, інформаційного забезпечення та комунікацій з громадськістю;

Відділ соціального захисту населення;

Відділ земельних відносин, просторового планування, розвитку території та екологічної безпеки;

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»;

Сектор з питань державного контролю за використанням та охороною земель;

Служба у справах дітей.

 

Також функціонує 2 окремих структурних підрозділи апарату ради та її виконавчих органів:

Фінансовий відділ;

Відділ освіти, сім’ї та молоді.

Окрім структурних підрозділів, на території селищної ради функціонують комунальний заклад та комунальне підприємство.

 

За 2023 рік керівництвом та посадовими особами виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради розглядалися звернення громадян, які надходили в усній та письмовій формі, на особистому прийомі та поштою. В громаді всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Щотижня на апаратних нарадах  розглядалися та аналізувалися питання, які потребують нагального вирішення та затверджувався план роботи на тиждень. Ведеться постійна щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, вивчаються причини звернень, вживаються заходи щодо їх усунення.

 

Секретарем селищної ради та старостами протягом 2023 року розглянуто 2381 звернення, з них:

заповіти, заяви на спадщину –  255, з них:

центральна садиба – 142;

Бондарівський старостат – 4;

Василівський старостат – 89;

Пісківський старостат – 20;

оформлення доручень –  112, з них:

центральна садиба – 59;

Бондарівський старостат – 11;

Василівський старостат – 31;

Пісківський старостат – 11;

звернулися за довідками - 2014, з них:

центральна садиба – 947 + 443 (довідка про реєстрацію, зняття з реєстрації);

Бондарівський старостат – 125;

Василівський старостат – 302;

Пісківський старостат – 197;

Зареєстровано кореспонденції:

Вхідної – 372;

Вихідної – 1297;

Складено характеристик – 31.

Фото без опису

Стабільність та економічний розвиток територіальної громади передусім залежить від наповнення бюджету. Фінансовий відділ виконавчого комітету селищної ради забезпечив дотримання бюджетного законодавства та контроль за фінансовою дисципліною в громаді.

Бюджет – це основа діяльності будь-якої громади. Від наповнення казни залежить функціонування та діяльність, розвиток та майбутнє громади. Аналізуючи бюджетні показники за 2023 рік ми маємо:

72 млн. 560 тис. грн по доходах до бюджету з урахуванням трансфертів, в тому числі:

66 млн. 295 тис. грн до загального фонду бюджету;

6 млн. 265 тис. грн – спеціального фонду.

 

Склад надходжень за відповідний період бюджету громади характеризується:

доходи загального фонду (без міжбюджетних трансфертів) – 53 022 154,29 грн.;

доходи спеціального фонду (без міжбюджетних трансфертів) – 2 225 428,89 грн.;

власні надходження бюджетних установ – 4 009 471,99 грн.;

офіційні трансферти – 13 302 561,83 грн, а саме:

базова дотація – 1 970 800,00 грн;

освітня субвенція – 8 975 300,00 грн;

додаткова дотація з обласного бюджету на утримання закладів освіти та охорони здоров’я (за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету) –  349 800,00 грн;

додаткова дотація з  державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації – 802 700,00 грн;

субвенція на інклюзивну освіту – 34 107,00 грн;

субвенція «Нова українська школа»  - 30 345,00  грн;

інші субвенції з місцевого бюджету – 1 139 509,83 грн, в тому числі з бюджету Козельщинської селищної територіальної громади, на утримання закладу дошкільної освіти «Казка» - 1 047 540,00 грн, з обласного бюджету Полтавської області для   забезпечення пільговими медикаментами учасників ЧАЕС – 12 751,83 грн, санаторно – курортне оздоровлення членів сімей загиблих учасників бойових дій – 79 218,00 грн.

 

Місцеві податки та збори — це ще одне джерело наповнення бюджету громад.

 

Основними джерелами наповнення доходної частини загального фонду селищного бюджету за 2023 рік стали:

податок та збір на доходи фізичних осіб – 18 573 687,85 грн, що складає                   

єдиний податок – 3 808 893,67 грн,  

плата за землю – 27 739 109,81 грн.

Основними джерелами наповнення доходної частини спеціального фонду селищного бюджету за 2023 рік стали:

екологічний податок – 9 993,51 грн.;

надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 14 935,00 грн;

кошти цільового фонду – 1 456 000,00 грн;

кошти від викупу земельних ділянок сільсьгосподарського призначення – 722 189,04 грн;

плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 51 044,73 грн, (батьківська плата за харчування дітей в ДОЗ «Казка»);

плата за оренду майна бюджетних установ – 3 120,00 грн, (за оренду стоматологічного кабінету);

надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна – 1 318,20 грн, (оприбуткування макулатури від бібліотечних фондів);

надходження (матеріальних цінностей), що отримують бюджетні установи для виконання окремих доручень – 1 599 370,04 грн;

благодійні внески, гранти та дарунки – 2 354 619,02 грн.

Фото без опису

За рахунок коштів селищного бюджету утримуються 5 установ (закладів):

Виконавчий комітет Новогалещинської селищної ради;

Відділ освіти, сім’ї та молоді виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради;

Фінансовий відділ виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради;

Комунальний заклад «Центр культури, дозвілля, спорту та туризму Новогалещинської  селищної ради»;

Комунальне підприємство «Житлово–комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради».

 

Виконання бюджету Новогалещинської селищної територіальної громади за  2023 рік становить 71 млн. 077 тис. грн.

 

Видатки загального фонду селищного бюджету складають 57 млн. 975 грн, з них:

державне управління – 16 млн. 348 тис. грн;

галузь освіти – 21 млн. 539 тис. грн; 

соціальний захист населення – 1 млн. 798 тис. грн;

галузь культури та бібліотек –  2 млн. 616 тис. грн;

житлово-комунальне господарство, в тому числі благоустрій населених пунктів  - 6 млн. 791 тис. грн;

витрати на вуличне освітлення – 473 тис. грн;

заходи  із землеустрою – 118 тис. грн;

заходи щодо соціально –економічного розвитку – 46 тис. грн;

поточний ремонт дільниці автомобільної дороги «Глобине – Троїцьке – Манжелія – Піски- Козельщина до с. Трудовик» - 682 тис. грн:

поточний ремонт споруд цивільного захисту – 202 тис. грн;

міжбюджетні трансферти  - 7 млн. 362 тис. грн;

 

Видатки спеціального фонду селищного бюджету в цілому складають                             13 млн. 102 тис. грн, із них:

кошти спеціального фонду   –  9 млн. 059 тис. грн, в тому числі:

державне управління – 103 тис. грн;

галузь освіти – 356 тис. грн;

галузь культури та бібліотек – 172 тис. грн;

житлово – комунальне господарство – 6 млн. 828 грн;

здійснення заходів із землеустрою – 191 тис. грн;

розробка робочого проєкту місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення – 115 тис. грн;

виготовлення проектно – кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт гуртожитку для внутрішньо переміщених осіб по вул. Франка Івана, 3» - 396 тис. грн;

міжбюджетні трансферти – 898 тис. грн;

 

власні надходження бюджетних установ – 4 млн. 043 тис. грн, в тому числі:

- державне управління – 1 млн. 718 тис. грн;

- галузь освіти – 1 млн. 951 тис. грн;

- галузь культури та бібліотек – 2 тис. грн;

- організація громадських робіт – 372 тис. грн.

 

Залишки коштів загального фонду селищного бюджету становлять:

на початок 2023 року – 19 млн. 850 тис. грн.

на кінець 2023 року – 19 млн. 348 тис. грн.

 

Залишки коштів спеціального фонду селищного бюджету становлять:

на початок 2023 року – 8 млн. 380 тис. грн.

на кінець 2023 року – 6 млн. 933 тис. грн.

Фото без опису

У 2023 році відділом інвестиціної діяльності та житлово-комунального господарства було проведено 14 процедур публічних закупівель товарів та послуг.

З дотриманням умов прозорості було закуплено:

Дві одиниці комунальної техніки:

- асенізаційна машина –  2 998,5 тис грн.

- автоцистерна для перевезення води – 2 988,0 тис грн.

Електроенергію для забезпечення вуличного освітлення та інших потреб на суму – 839,0 тис грн.

Природний газ для опалення адміністративних приміщень на суму – 545,8 тис грн.

Паливно-мастильні матеріали  на суму – 1296,0 тис грн.

Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги до с. Трудовик на суму – 688,0 тис грн.

Фото без опису

Головна функція бухгалтерії полягає в тому, щоб вести повний та достовірний облік господарських операцій. Відділ бухгалтерського обліку та звітності відповідає за відстеження, реєстрацію та звітування про всі фінансові операції шляхом складання стандартної фінансової звітності. Це робиться шляхом дотримання загальноприйнятих принципів бухгалтерського обліку.

Головною метою ведення бухгалтерського обліку є надання достовірної інформації, яка необхідна для управління діяльності селищної ради та забезпечення контролю за виконанням кошторисів доходів та видатків.

Згідно даних бухгалтерського обліку складаються бюджетна, фінансова, податкова, статистична та інші звітності. Порядок ведення бухгалтерського обліку регулює Державне казначейство України, яке розробляє план рахунків згідно стандартів ведення обліку і порядок його застосування.    

Протягом 2023 року в Управлінні державного казначейства Полтавської області селищною радою було відкрито необхідні розрахункові рахунки. Загальна кількість видаткових рахунків за якими проводиться фінансування селищної ради складає 37 реєстраційних рахунки.

  

Відділом бухгалтерського обліку та звітності забезпечено  виконання планових показників по видатках за 12 місяців 2023 року, а саме:

1) щоденно проводиться реєстрація і подання у ГУ ДКСУ платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов′язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами;

2) щоденно проводиться синтетичний та аналітичний облік доходів та видатків, обробляються первинні документи за різними джерелами фінансування;

3) щомісячно та щоквартально подаваються різні звіти та інформації за розрахунками;

4) забезпечено дотримання термінів складання і подавання звітності.

За звітній період відділом підготовлено 19 розпоряджень селищного голови та 8 рішень сесій селищної ради.

Зареєстровано та профінанасовано 214 договорів. Зареєстровано та профінанасовано в Управлінні Державного казначейства 882 фінасових  зобов’язань. 

Зареєстровано та профінанасовано в Управлінні Державного казначейства 974 платіжних доручень. Сформовано та профінансовано 284 розподілів бюджетних коштів підвідомчих установ.

До Управління Державної казначейської служби та інших установ відправлено 724 підтверджуючих документів. Оброблено та сформовано 369 заявок на фінансування.

До мережі виконавчого комітету входить 1 розпорядник нижчого рівня і 1 одержувач бюджетних коштів.

Опрацьовано 92 заяви на соціальну допомогу. Виплачено соціальну допомогу жителям Новогалещинської територіальної громади в сумі 634 060,00 грн.

За звітний період опрацьовано 29 листків непрацездатності, проведено нарахування лікарняних на загальну суму 127 007,00 грн.

До Пенсійного фонду подано 16 заявок на виплату коштів. За 12 місяців 2023 року відділом бухгалтерського обліку та звітності оброблено 1184 первинних документів, здано 48 форм звітності до різних установ, проведено 23 процедури публічних закупівель, оприлюднено на Єдиному веб-порталі Е-Data всю необхідну інформацію про використання публічних коштів.

За звітний період відділом створені 26 паспортів бюджетних програм та внесено 75 змін до них, складено річні кошториси та плани асигнувань по 20 бюджетних програмах, внесення змін до них доповнювались довідками в кількості 146 довідок річного та помісячного розпису.  

Сформовано 230 меморіальних ордерів за звітний період.             

Відділом здійснювався контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і облікових документів, розрахунків та платіжних зобов’язань, витрачанням фонду оплати праці, за виконанням інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, запасів, коштів, перевірок.

Протягом вказаного періоду проводилось нарахування заробітної плати працівникам виконавчого комітету селищної ради, відповідно до штатних розписів та Постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами), Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам селищної ради.

Фото без опису

Освіта є однією з найважливіших сфер життя нашої громади. Протягом року в громаді працювали 2 заклади освіти:

заклад загальної середньої освіти – Опорний заклад освіти «Новогалещинський ліцей Новогалещинської селищної ради»

заклад дошкільної освіти – ЗДО (ясла-садок) «Казка».

Загалом у галузі «освіта» працює 88 працівників, з них: 41 особа - педагоги, 41 особа – господарський персонал, 6 – працівників відділу освіти.

У цьому звітному періоді, на відміну від попереднього, учні Новогалещинського ліцею навчалися за змішаною формою навчання, з врахуванням наявності місць в обладнаному найпростішому укритті, яке розраховане на 200 осіб. В Опорному закладі освіти «Новогалещинський ліцей Новогалещинської селищної ради» навчається 331 учень.

Фото без опису

Заклад дошкільної освіти «Казка», після завершення робіт по облаштуванню найпростішого укриття за рахунок коштів місцевого бюджету, сума витрат становить 60 тис грн, яке розраховане на 50 осіб, та отриманню дозволів на його використання з вересня 2023 року працює у звичайному режимі. Враховуючи дію воєнного стану та той фактор, що з початком осінньо-зимового період відвідуваність різко падає, середня щоденна відвідуваність складає 29 дітей (списків склад дітей 71 особа).

Фото без опису

Усього на галузь освіти протягом 2023 року спрямовано 21 539 073,61 грн, з яких 12 615 939,00 грн – кошти місцевого бюджету.

Капітальні ремонти у закладах освіти не проводились. Основні кошти і зусилля спрямовані на облаштування найпростіших укриттів у закладах освіти. Роботи проводилися за підтримки наших соціальних партнерів ТОВ «Біланівський ГЗК», вартість робіт склала більше 1500,00 тис.грн.

Протягом звітного періоду забезпечено підвезення 215 дітей до місця навчання та у зворотному напрямку трьома шкільними автобусами, та 5 педпрацівників, які цього потребують. Розроблені та затвердженні в установленому порядку маршрути та графіки руху автобусів. 

Парк шкільних автобусів не оновлювався, але проводились поточні ремонти, закуповувались запчастини, паливно-мастильні матеріали. На це, відповідно до потреб, з місцевого бюджету  витрачено 308,00 тис. грн.

Відповідно до рішення Новогалещинської селищної ради, наказу по відділу освіти, сім’ї та молоді виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради, наказами про організацію харчування у закладах освіти, визначено перелік пільгових категорій дітей для безоплатного харчування:

учні 1-4 класів;

учні з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах (групах);

учні, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

діти з інвалідністю, які відвідують заклад дошкільної освіти;

- діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до  Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»;

- дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які навчаються в закладах дошкільної, загальної середньої освіти;

діти учасників бойових дій;

діти, один із батьків яких є військовослужбовцем, який проходить/проходив військову службу у ЗСУ за мобілізацією/звільнений у запас після проходження дійсної військової служби під час збройної агресії російської федерації;

діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти), помер під час захисту незалежності та суверенітету України;

діти з числа внутрішньо переміщених осіб;

діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів.

Пільгові категорії учнів в закладі загальної середньої освіти: 161 із 331 учня в закладі освіти.

Пільгові категорії вихованців в дошкільних закладах: 32 дітей (з них, 26 дітей, що відповідають визначенню пільговиків, які повністю забезпечуються безкоштовним харчуванням, та 6 дітей звільнені від оплати на 50% (багатодітні сім’ї), із 71 дитини в закладі освіти.

Сума використаних бюджетних коштів за послуги харчування за 2023 рік по закладах освіти склали 345 479,00 гривень, в тому числі:

по закладах дошкільної освіти 204 393,00 грн,

 по закладах середньої освіти 141 086,00 грн.

У 2023 році укладено договорів на закупівлі продуктів харчування 22 договори.

У 2023 році вартість харчування одного дітодня в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Новогалещинської селищної ради для дітей віком:

- від 1 до 3 років – до 70,00 грн;

- від 3 до 4 років – до 70,00 грн;

- від 4 до 6(7) років – до 90,00 грн.

У 2023 році вартість харчування в Опорному закладі освіти «Новогалещинський ліцей Новогалещинської селищної ради» для учнів 1-4 класів та зазначених вище пільгових категорій з одноразовим харчуванням на одну дитину в день:

 - для дітей від 6 до 11 років – до 35,00 грн;

- для дітей від 11 до 14 років – до 40,00 грн;

- для дітей від 14 до 18 років – до 42,00 грн.

 

Виконання норм харчування по основним харчовим продуктам складає 100%.

 

У 2023 році інклюзивне навчання організовано для 14 дітей у закладах освіти, а саме: Новогалещинський ліцей – 12 учнів, ЗДО «Казка» - 2 дітей.

У закладі загальної середньої освіти працює 6 асистентів вчителя, у закладі дошкільної освіти - 1 асистент вихователя.

 

Відповідно до Програми виплати одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування після досягнення ними 18-річного віку виплачено допомогу 2 дітям в сумі 1810,00 грн. на кожну дитину.

Фото без опису

Відділ земельних відносин, просторового планування, розвитку території та екологічної безпеки виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів селищної ради у сфері регулювання земельних відносин та наповнення дохідної частини бюджету, забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України.

Працівниками відділу проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян та юридичних осіб з питань регулювання земельних відносин.

Спеціалістами здійснюється постійний (щоденний) прийом громадян та юридичних осіб, яким постійно надаються консультації та обґрунтовані  відповіді з питань земельного законодавства.

За 2023 рік до відділу надійшло 275 звернень від суб’єктів земельних відносин, в т.ч. від юридичних осіб - 186, від фізичних осіб – 89.

Відділом земельних відносин за звітний період підготовлено запитів, інформацій та направлено відповідей, роз’яснень заявникам – 160 листів.

Опрацьовані звернення, які підлягали розгляду сесією селищної ради, були сформовані в проєкти рішень та подані на розгляд постійної депутатської комісії селищної ради.

Відділом, станом на 31.12.2023, підготовлено та подано на розгляд пленарних засідань Новогалещинської  селищної ради 169 проєкта рішень.

Проведено 10 земельних аукціонів щодо продажу права оренди земель сільськогосподарського призначення та комерційного призначення у формі електронного аукціону загальною площею 37,0000 га. Додатково місцевий бюджет одержав орендної плати 870 261,50 грн у рік.

Станом на 31.12.2023 виконання дохідної частини бюджету Новогалещинської селищної ради, яка стосується роботи відділу земельних відносин, просторового плануванні, розвитку території та екологічної безпеки  повідомляємо наступне:

 

ДОХОДИ

ОТРИМАНО ГРН

ОРЕНДНА ПЛАТА З ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

22 658 251,64

ОРЕНДНА ПЛАТА З ФІЗИЧНИХ ОСІБ

1 472 542,04

КОШТИ ВІД ПРОДАЖУ ЗЕМЛІ

722 189,04

ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК З ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

3 260 436,52

ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК З ФІЗИЧНИХ ОСІБ

347 879,61

 

В 2023 році проведена інвентаризація полезахисних лісових смуг на території громади по співфінансуванню з обласним бюджетом, в результаті якої  сформовано  86 земельних ділянок, зараз проводиться реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.  

Проводилася інвентаризація земельних ділянок під об’єктами комунальної власності (будівлями закладів освіти, культури, охорони здоров’я та органів місцевого самоврядування).

Інвентаризація об’єктів природно – заповідного фонду по Пісківському старостинському округу. 

Відповідно до Указу Президента України від 07.06.2021 №228/2021 «Про деякі заходи щодо збереження та відтворення лісів» сформовано та передано до державної власності  земельні ділянки загальною площею –  76,00 га   філії «Кременчуцьке лісове господарство»  Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України».

Проводиться робота по зверненню громадян щодо продажу земельних ділянок.

Ведуться роботи щодо виготовлення правовстановлюючих документів (формування та присвоєння кадастрових номерів) на земельні ділянки, на яких розміщені об’єкти нерухомого майна комунальної власності.

Відповідно до вимог чинного законодавства, відділом надаються щомісячні, щоквартальні та річні звіти.

Здійснюються виїзди на місцевість з метою врегулювання земельних спорів.

Спеціалісти відділу постійно удосконалюють свої знання та беруть участь у семінарах, тренінгах, практикумах, навчаннях. 

Фото без опису

Житлово – комунальне господарство та благоустрій – це одна з найважливіших галузей господарського комплексу громади, що забезпечує  її життєдіяльність.

Комплекс заходів для створення сприятливих умов життєдіяльності мешканців, належне утримання територій, відновлення та охорони об’єктів благоустрою, надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій благоустрою території громади, вивезення твердих побутових відходів, послуг з водопостачання та водовідведення здійснює комунальне підприємство «Житлово-комунальне підприємство Новогалещинської селищної ради».

В штаті підприємства працює 27 працівників, з них: 23 працівники з благоустрою територій, 5 із яких у старостинських округах.

На балансі організації знаходяться: 17 житлових будинків, 1 свердловина та 1 КНС, захисних споруд цивільного захисту – 3.

Комунальним підприємством за 2023 рік виконувалися наступні види робіт:

Ремонт в під’їзді, заміна вхідних дверей по вул. Центральна 131, (І під’їзд) – сума витрат 6706,0 грн;

Ремонт в під’їзді по вул. Франка Івана б. 11 (ІІ під’їзд) – сума витрат 1012 грн. заміна каналізаційної мережі;

Ремонт в під’їзді по вул. Франка Івана, б. 10 (ІІ під’їзд) – сума витрат 320,0 грн.

Здійснено дрібний ремонт елементів дитячих майданчиківта фарбування обладнання дитячих майданчиків, лавок.

Проведено висадження квітів однолітки в кількості – 1200 шт.;

Видалення аварійних, сухостійних дерев, кущів на території громади;

Для нормальної стабільної роботи підприємства проводиться необхідний ремонт автотранспорту, виконано ремонт на суму 594 772,00 грн.

КП надає послуги по вивезенню твердих побутових відходів: населенню, фізичним особам-підприємцям, юридичним особам і бюджетним організаціям. На сьогодні підприємство обслуговує по ТПВ – 1090 споживачів, водопостачанню та водовідведенню – 654.

Укладено 1090 договорів з фізичними особами, 3 з юридичними особами та 16 з приватними підприємцями, в тому числі 2 договори – із бюджетними організаціями.

За 2023 рік вивезено відходів у кількості 2643,6 тис/м3.

За 2023 рік за надання комунальним підприємством послуг з утримання будинків та прибудинкових територій в багатоквартирних житлових будинках, благоустрою територій, вивезення твердих побутових відходів, послуг з водопостачання та водовідведення, всього надійшло коштів на суму – 1 214 318,0 грн., з них:

Населення:

• утримання будинків та прибудинкових територій –  100800,0 грн;

• водопостачання та водовідведення –  775 000,00 грн;

• вивезення твердих побутових відходів – 279 398,00 грн;

ФОПи – 27 872,00 грн;

Юридичні особи – 31 248,00 грн.

Заборгованість за надані послуги на 01 січня 2024 року складає – 270344,00 грн, з них:

 

Населення:

• утримання будинків та прибудинкових територій – 51235,00 грн;

• водопостачання та водовідведення – 118072,00 грн;

• вивезення твердих побутових відходів – 98115,00 грн.

ФОПи – 2922,00 грн.

Новогалещинською селищною радою, для забезпечення діяльності підприємства протягом 2023 року були виділені кошти в сумі –  6 млн. 791 тис. грн;

Силами працівників комунального підприємства проводилися роботи з поточного ремонту споруд цивільного захисту, сума витрат - 202 тис. грн.

За рахунок коштів місцевого бюджету у 2023 році автопарк комунального підприємства поповнено двома одиницями вкрай необхідної комунальної техніки. Придбано асенізаційну машину та автоцистерну для підвезення питної води. Придбання автоцистерни дало можливість забезпечувати послугою з підвезення питної води мешканців Василівського та Пісківського старостинських округів.  

Фото без опису

Фото без опису

До благоустрою території громади також належать роботи, які є нашим вічним «проблемним питанням» - ремонт доріг. Не зважаючи на складну ситуацію, у 2023 році селищною радою було виконано роботи з поточного ремонту ділянки автомобільної дороги «Глобине – Троїцьке – Манжелія – Піски- Козельщина до с. Трудовик», вартість витрат - 682 тис. грн:

З метою сприяння безпеці дорожнього руху на території громади, працівниками відповідної служби було виконано роботи по відновленню дорожньої розмітки. Маркування нанесено на пішохідних переходах та роздільних смугах. Адже поновлення важливе для підвищення безпеки усіх учасників дорожнього руху – як для водіїв, так і для пішоходів.

Фото без опису

Пріоритетними завданнями соціальної політики є підвищення якості та рівня доступності соціальних послуг, адже послуги із соціальної підтримки, стосуються майже кожної родини з моменту народження і супроводжують упродовж життя. Особливо гостро потреба в соціальних послугах стала відчуватися після початку війни, бо значно зросла кількість людей, які потребують підтримки та допомоги. Серед основних завдань відділу соціального захисту нашої громади – наблизити соціальні послуги до людей, зробити їх якісними, дійти до кожної людини, не залишити її без уваги, своєчасно допомогти. З цією метою щоденно проводиться робота по реалізації цілої низки нормативно-законодавчих актів України, обласних та місцевих програм.

Соціальний захист громадян полягає у підтримці населення шляхом надання соціальної допомоги та соціальних послуг.  Щоб максимально наблизити послуги до мешканців і зробити комфортним обслуговування із соціальних питань, прийом громадян здійснює відділ соціального захисту населення та відділ ЦНАП. У старостинських округах  ці повноваження виконують старости.

Фото без опису

За звітний період працівниками вищезазначених відділів оброблено 4335 звернень різного характеру.

Звернення громадян для оформлення одного із видів державної соціальної допомоги через «соціальну громаду» – 596, з них:

надання статусу ВПО - 44, з них:

центральна садиба – 34;

Бондарівський старостат – 0;

Василівський старостат – 2;

Пісківський старостат – 6;

допомога на проживання ВПО - 33, з них:

центральна садиба – 25;

Бондарівський старостат – 0;

Василівський старостат – 2;

Пісківський старостат – 6;

субсидії – 276, з них:

центральна садиба – 227;

Бондарівський старостат – 0;

Василівський старостат – 16;

Пісківський старостат – 33;

допомоги – 197, з них:

центральна садиба – 146;

Бондарівський старостат – 0;

Василівський старостат – 30;

Пісківський старостат – 21;

пільги – 46, з них:

центральна садиба – 30;

Бондарівський старостат – 0;

Василівський старостат – 10;

Пісківський старостат – 6;

зміни місця проживання - 277,  

центральна садиба – 220;

Бондарівський старостат – 7;

Василівський старостат – 35;

Пісківський старостат – 15

з них:

прибули – 106,

вибули – 171, (75 – в зв’язку зі смертю)

вчинення нотаріальних дій - 448, з них:

реєстрація  народження –  3;

реєстрація шлюбів –   3;

реєстрація смерті –  75 ;

До відділу «ЦНАП» виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради надійшло звернень на отримання послуг - 1075 , а саме:

компенсація за розміщення внутрішньо переміщених осіб - 40

державна реєстрація права власності на земельну ділянку - 186

державна реєстрація права на житловий будинок та квартиру - 50

державна реєстрація права оренди земельної ділянки - 801

надання відомостей із державного реєстру речових прав за об’єктом, суб’єктом – 29

витяг з ДЗК (державного земельного кадастру) – 51.

 

Працівники відділу соціального захисту населення опрацювали наступні звернення:

Питання соціального захисту – 202 (звернення громадян щодо оформлення одного із видів державної соціальної допомоги (субсидії, пільги), оформлення послуги «догляд на непрофесійній основі», отримання засобів реабілітації для осіб з інвалідністю, відповідно ІПР та отримання засобів реабілітації на прокат через тер центр, щодо отримання послуги «догляд вдома».

З метою підтримки малозахищених верств населення та надання соціальних послуг тим громадянам, які цього потребують, у громаді розроблена і діє  Програма соціального захисту населення «ТУРБОТА». Відділ соціального захисту забезпечує прийом документів для отримання  одноразової матеріальної допомоги мешканцям громади з місцевого бюджету.

- на лікування онкохворим – 26;

- на лікування особам в СЖО – 14;

- на проведення операцій на серці – 4.

Фото без опису

Соціальна допомога одиноким громадянам похилого віку та громадянам, які опинились в СЖО або за станом здоров’я потребують сторонньої допомоги, надається через  Піщанський територіальний центр соціального обслуговування, відповідно до угоди «Про співробітництво тергромад у формі делегування виконання окремих завдань», укладеної між Новогалещинською селищною та Піщанською сільською радами. Центр надання соціальних послуг. Послугу «догляд вдома» здійснюють 10 соціальних працівників на обслуговуванні в яких перебуває 73 особи.

Також щомісяця, за встановленим графіком здійснюється виїзна робота команди терцентру до всіх населених пунктів нашої громади. Робота добре налагоджена та спрямована на задоволення потреб населення. На утримання центру територіального обслуговування населення, в тому числі на заробітну плату 10 соціальних працівників, з місцевого бюджету за 2023 рік перерахована сума – 1 617 556,00 грн.

Фото без опису

Іще мешканці громади, що потребують засобів реабілітації  можуть звернутися до відділу соціального захисту населення та  скористатися соціальною послугою з надання технічних засобів реабілітації в тимчасове користування. Завжди є можливість зробити замовлення Піщанському територіальному центру соціального обслуговування доставити крісло-коляску, ходунки, тростини, милиці підлокітні, милиці пахвові, стілець-туалет складний. Для безперебійності забезпечення мешканців нашої громади технічними засобами реабілітації у 2023 році за кошти місцевого бюджету було придбано: милиці ліктьові з механізмом проти ковзання (зимові) – 2 шт., милиці ліктьові з ергономічною рукояткою – 2шт., стілець-туалет – 2 шт., ходунки складні – 2 шт., крісло-коляска – 1 шт. на загальну суму -19 424, 00 грн.

Фото без опису

За 2023 рік відділом соціального захисту прийнято та оброблено 8 звернень про призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку на непрофесійній основі. Виплати  на цей вид допомоги здійснюються також за рахунок коштів місцевого бюджету, сума витрат за рік склала – 115 тис грн.

Фото без опису

Задля здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення та надання їм соціальних послуг, у відділі соціального захисту з 1 березня 2023 року працює фахівець із соціальної роботи. Обов’язки фахівця із соціальної роботи – дуже відповідальні. ФСР виявляє сім’ї/особи, які потребують соціальної підтримки, проводить оцінку потреб сім’ї/особи, визначає планування та методи ведення випадку, готує та надає керівництву пропозиції щодо необхідності надання соціальних послуг, здійснює соціальний супровід, перенаправляє членів сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують соціальних послуг до відповідних закладів, установ і організацій, інформує сім’ї/особи про можливість отримання допомоги та послуг. І це лише частина всіх обов’язків. За 2023 рік під соціальним супроводом перебувало 3 сім’ї у СЖО та 1 прийомна сім’я.

Фото без опису

Задля вирішення питань запобігання дитячої бездоглядності і безпритульності, профілактики правопорушень серед дітей, їх соціального захисту, реалізації права дитини на охорону здоров'я, освіту та сімейне виховання у громаді працює служби у справах дітей виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради

Службою у справах дітей виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради ведеться первинний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на якому перебуває 5 дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 3 - дітей, позбавлених батьківського піклування (перебувають під опікую/піклуванням), 2 - дітей, позбавлених батьківського піклування виховуються в дитячому будинку сімейного типу Лубенського району Полтавської області.

Також ведуться справи 2 дітей-сиріт, що прибули з інших територій, одна дитина-сирота  перебуває під піклуванням, інша в прийомній сім'ї, яка з лютого 2023 року  функціонує на території Новогалещинської ТГ.   

Службою у справах дітей здійснюється контроль за умовами проживання, утримання та навчання дітей, які влаштовані в сім'ї опікунів/піклувальників, прийомній сім'ї.

На обліку служби у справах дітей на кінець 2023 року перебувають 15 дітей, як такі, що опинилися в складних життєвих обставинах,  які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

Служба у справах дітей забезпечувала роботу комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради.  Протягом  2023 року проведено 9 засідань, розглянуто 31 питання порядку денного.  За результатами проведених засідань прийняті відповідні рішення та подані матеріали на розгляд виконавчого комітету - всього 19.

З метою удосконалення системи моніторингу щодо соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, застосування ефективних форм їх соціальної підтримки, профілактики правопорушень серед дітей, запобігання дитячій бездоглядності і безпритульності, протидії домашнього насильства, Службою у справах дітей, фахівцем з соціальної роботи, спільно з поліцейським офіцером громади та інспектором ювенальної превенції проводиться постійна профілактична робота з такими родинами. Протягом року здійснено 16 рейдових перевірок, обстежено 82 сім’ї з дітьми, складені відповідні акти, проведено профілактичну роботу з батьками щодо відповідальності за неналежне виконання батьківських обов'язків.

На особистому прийомі громадян побувало - 23 особи, письмових звернень надійшло - 8, заяв на отримання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів - 14.

Фото без опису

Захист прав повнолітніх осіб в нашій громаді забезпечує опікунська рада при виконавчому комітеті Новогалещинської селищної ради. Основним завданням опікунської ради є забезпечення особистих немайнових і майнових прав повнолітніх осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обов’язки, а також попередній розгляд питань, які виносяться для прийняття рішення органами опіки та піклування.

Опікунська рада має консультативно - дорадчі функції.           

За період роботи, протягом 2023 року, до опікунської ради при виконавчому комітеті надійшло 40 заяв, відповідно який сформовано 22 справи, з них:

- 1 справа про доцільність призначення опікуна над недієздатною особою;

- 21 справа про визначення особи, яка буде здійснювати постійний догляд за особою, яка не в змозі самостійно себе обслуговувати. 

Засідання опікунської ради збиралися по мірі надходження матеріалів. Загалом протягом 2023 року проведено 11 засідань.

Фото без опису

У транспортному сполученні змін не відбулось, мешканці нашої громади користуються послугами двох перевізників - ФОП «Плескач» та ФОП «Кагал».

Маршрут руху приміського автомобільного транспорту загального користування охоплюють 13 населених пунктів нашої громади.  Більшість пасажирів, які користуються послугами Перевізників, мають право на пільговий проїзд, вартість якого Перевізникам відшкодовує громада за рахунок коштів місцевого бюджету відповідно до укладених Договорів «Про відшкодування витрат за перевезення окремих пільгових категорій громадян, які зареєстровані та постійно проживають на території Новогалещинської селищної ради».

За 2023 рік відповідальними особами виконавчого комітету видано 2597 талонів на проїзд на приміських маршрутах пільговими категоріями громадян, них:

Бондарівський старостат – 349;

Василівський старостат – 1406;

Пісківський старостат – 842.

Як і щороку діяв аналогічний механізм відшкодування витрат Новогащинською селищною радою залізничним перевізникам за пільговий проїзд окремих пільгових категорій громадян за рахунок коштів місцевого бюджету.

За рік на відшкодування вартості проїзду пільгових категорій населення громади у приміському сполученні витачено:

Залізничний транспорт – 265 000, 00 грн.

Автобусне сполучення – 400 000,00 грн.

Фото без опису

Також вже четвертий рік поспіль, з серпня 2020 року, в громаді діє програма «Соціальний автобус», який громада отримала згідно із договором « Про соціальне партнерство із ТОВ «Біланівський ГЗК».  Мешканці Пісківського, Василівського та Бондаріського старостинських округів щотижня, у визначені дні, мають можливість з комфортом та безкоштовно доїхати до центральної садиби та с-ща Козельщина  для вирішення своїх справ.

Ми вдячні за постійну підтримку та допомогу нашим соціальним партнерам ТОВ «Біланівський ГЗК». Не зважаючи на скрутне становище в країні, підприємство не перестає бути соціально відповідальним. Завдячуючи підтримці компанії Ferrexpo, діти нашої громади мали можливість повернутися до навчання офлайн. Бо в умовах війни в офлайн-режимі функціонували тільки ті освітні заклади, в яких є належно обладнані укриття. Тож ТОВ «Біланівський ГЗК» не тільки виділили необхідні кошти на укриття, а й взяли на себе відповідальність за виконання всіх робіт по обладнаннанню укриття.

Не залишили наші соціальні партнери поза увагою питання щодо забезпечення твердим паливом пільгових категорій населення. До початку опалювального сезону дровами забезпечено 36 домогосподарств приватного сектору, власники яких не мають права на допомогу (субсидію, пільги) від держави. 

Вже третій рік поспіль, на новорічні та Різдвяні свята продуктові набори отримують пенсіонери нашої громади, яким виповнилося 75 і більше років. Цього року працівниками виконкому було сформовано та видано 340 продуктових наборів.

Фото без опису

Традиційно, не зважаючи ні на що, не залишаються поза увагою наші наймолодші та найстарші мешканці громади.

ТОВ «Біланівський ГЗК» забезпечили новорічними подарунками вихованців ЗДО «Казка» та учнів початкових класів Новогалещинського ліцею, в кількості 183 штуки.

Фото без опису

Фото без опису

Задля забезпечення мешканців гуртожитку для ВПО електроенергією та забезпечення мешканців Новогалещинської громади безперебійними медичними та комунальними послугами, на період відключення електроенергії, наші соціальні партнери передали для нашої громади 3 генератори, які дають можливість альтернативного перепідключення соціально важливих об’єктів: приміщення Новогалещинської АЗПМС та КНС.

Фото без опису

Я впевнена, що підписана УГОДА між ТОВ «Біланівський ГЗК» та Новогалещинською селищною радою про співпрацю на 2024 рік продовжить та закріпить нашу результативну співпрацю, допоможе у вирішенні локальних, а можливо, й глобальних проблем громади та дасть додаткові можливості на позитивні та суттєві зміни, які наблизять ПЕРЕМОГУ.

Фото без опису

Турбота не тільки про жителів громади, але й про внутрішньо переміщених осіб, які знайшли прихисток у нашій громаді та стали її повноправними членами, – наш обов’язок. Задля посилення соціального захисту переселенців у громаді утворена Координаційна рада з питань ВПО, ведеться постійна тісна співпраця з благодійними організаціями та фондами. Поки Збройні Сили України роблять все можливе, щоб якнайскоріше настала наша Перемога та мир, ми маємо дбати про людей, які постраждали внаслідок війни. Це, зокрема, внутрішньо переміщені особи, які змушені собі шукати інші домівки та роботу. Наша громада стала прихистком для таких людей ще з 2015 року.  На кінець 2023 року кількість ВПО зменшилася в порівнянні з 2022 роком, але близько 200 переміщених осіб проживають у нашій громаді, 80 з яких - в гуртожитку для ВПО. За два роки війни, завдячуючи співпраці ГО «Проліска», в гуртожитку значно покращено умови проживання, житлові кімнати та кімнати загального користування облаштовано новою побутовою технікою, меблями, а мешканці  - засобами гігієни, наборами посуду, одягом, постільною білизною, ковдрами.

Фото без опису

Фото без опису

Протягом 2023 року внутрішньо переміщені особи нашої громади 6 разів отримували гуманітарну допомогу у вигляді продуктів харчування. За постачання хочеться подякувати відділу забезпечення гуманітарною допомогою Полтавського обласного центру соціальних служб та окрема подяка народному депутату України Олексію МОВЧАНУ, який підтримує нашу громаду та забезпечує продуктовими наборами не тільки внутрішньо переміщених осіб, а й інші пільгові категорії населення.

В громаді сформований регіональний продовольчий резерв із продуктів тривалого зберігання для ВПО та пільгових категорій мешканців громади.

За вищезазначеними результатами криється великий обсяг роботи, який виконали працівники селищної ради та громадських організацій.

Фото без опису

Організація та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території Новогалещинсько територіальної громади здійснюється по нормативно-правових актах, які необхідні для ведення військового обліку.

 

Загалом на військовому обліку по Новогалещинській селищній раді перебуває      960 чоловік, із них:

призовників – 111 осіб;

військовозобов’язаних – 849 осіб, з них:

офіцерів - 11 осіб;

сержантів, солдатів  -  807 осіб;

жінок – 31 особа.

У зв’язку з воєнним станом від 24.02.2022 року  мобілізовано до Збройних Сил України для виконання військового обов’язку для захисту незалежності та територіальної цілісності України -  144 особи, з них 4 жінки.

Ми щодня дякуємо нашим ЗАХИСНИКАМ і ЗАХИСНИЦЯМ! Дякуємо за кожен світанок і за кожен вечір. Дякуємо їм за їхню незламність та мужність, сміливість та стійкість.

Фото без опису

З 2014 року та по цей день, коли триває третій рік, як росія повномасштабно вторглася в УКРАЇНУ, наша громада провела в останню путь 15 синів - ГЕРОЇВ!!! 

Вважаються зниклими безвісти 7 наших ЗАХИСНИКІВ, 1 – офіційно не оголошений.

Ми всією громадою, разом із рідними наших ЗАХИСНИКІВ, молимося, віримо і чекаємо, що наші ГЕРОЇ обов’язково повернуться.

Фото без опису

Забезпечувати порядок і запобігати правопорушенням і злочинам у межах нашої громади – головне завдання нашого поліцейського офіцера громади старшого лейтенанта Руслана Станіславовича Рудберга-Глови. Із жовтня 2021 року поліцейський офіцер є невід’ємною частиною громади, адже забезпечує безпеку та правопорядок на території 17 населених пунктів нашої громади.

Фото без опису

Тож, якщо у вас, ваших знайомих або сусідів сталася надзвичайна подія, ви завжди можете телефонувати поліцейському офіцерам нашої громади у будь-який день та час. Це не означає, що він обов’язково миттю прибуде на місце події, однак ви гарантовано отримаєте необхідну допомогу.

З метою системної та планової роботи по виконанню завдань, спрямованих на боротьбу зі злочинністю, профілактику правопорушень, забезпечення громадського порядку, безпеки громадян та правопорядку на території громади, затверджено Програму профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю та території Новогалещинської селищної ради. В межах Програми, для забезпечення повноцінного контролю за територією громади, зниження рівня злочинності, розкриття злочинів та оптимізацією дорожнього руху встановлено вузли відеоспостереження та підключено до центрального сервера Національної поліції України. Сума витрат становить 896 295 тис грн. Загалом на фінансування Програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю витрачено за звітний рік 1 089 259 тис грн.

Фото без опису

Робота адміністративної комісії спрямована на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, які сприяють їх вчиненню. Тож, якщо працівниками поліції буде складено на вас протокол про вчинене адміністративне порушення, то його буде розглядати адміністративна комісія, яка діє при виконавчому комітеті селищної ради.

Засідання адміністративної комісії збиралися по мірі надходження матеріалів. За 2023 рік проведено 1 засідання, на якому розглянуто 1 справу про адміністративне правопорушення  за ст. 152 КУпАП (неналежне поводження з відходами, а саме: викидання відходів тваринного походження на узбіччі біля автодороги М-22)

За результатами розгляду вказаної справи винесено постанову, згідно із якою прийнято рішення притягнути порушника до адміністративної відповідальності за ст.152 КУпАП та піддати його адміністративному стягненню у виді штрафу у розмірі вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 1360 грн.  Порушник оплатив визначену суму штрафу, поповнив місцевий бюджет і, сподіваємося, зробив відповідні висновки.

Фото без опису

З метою попередження надзвичайних ситуацій у випадку їх виникнення та несприятливих погодних умов в громаді діє місцева комісія з питань ТЕБ та НС селищної ради. За 2023 рік проведено 16 засідань місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. З усіх питань ухвалені відповідні рішення

Розроблено та затверджено план реагування на надзвичайні ситуації Новогалещинської селищної територіальної громади. Проведена робота щодо органiзацiї та направлення заявок на функцiональне навчання керiвного складу та фахiвцiв, дiяльнiсть яких пов'язана з органiзацiєю i здiйсненням заходiв з питань цивiльного захисту в Навчально-методичному центрi цивiльного захисту та безпеки життєдiяльностi Полтавської області.

Організовано роботу з суб᾿єктами господарювання щодо приведення у готовність захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням. Спільно з представниками Національної поліції та ДСНС проводяться щоквартальні перевірки захисних споруд цивільного захисту (ЗСЦЗ).

У 2023 році приведено у готовність до використання за призначення три захисні споруди цивільного захисту комунального підпорядкування.

З метою виконання заходів з цивільного захисту на території громади рішенням 25 сесії від 14.04.2023 № 14 затверджено Програму цивільного захисту населення і територій Новогалещинської територіальної громади від надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру на 2023-2025 роки. У 2023 році на виконання заходів Програми  витрачено 317 328 тис грн.

З метою вжиття невідкладних заходів з оперативного реагування на надзвичайні ситуації в умовах військової агресії російської федерації, різкої зміни погодних умов, пониження температури повітря, для запобігання випадкам переохолодження людей на території громади відкрито та функціонують 5 пунктів незламності.

Фото без опису

Коли постає питання власного здоров’я, то кожен із нас відчуває цінність отримання якісних медичних послуг, тому розвиток та підтримка медичної сфери вкрай необхідні.

Послуги первинної медицини в громаді забезпечує Новогалещинська амбулаторія ЗПСМ та 4 фельдшерських пункти, які включено до структури КНП «Центр ПМСД Пришибської сільської ради».

В медичних закладах первинної медицини працює  10 медичних працівників:  

завідувач амбулаторії, лікар загальної практики  - сімейний лікар;

лікар загальної практики  - сімейний лікар;

сестра медична – 7 одиниць

молодша медична сестра (санітарка)

водій

Вторинну медицину для жителів громади забезпечують Козельщинська центральна лікарня, Кременчуцька районна центральна лікарня, Горішньоплавнівська міська лікарня та будь-яка лікарня на території України (на вибір пацієнта) за направленням від сімейного лікаря.

Утримання всіх медичних закладів громади, стимулювання заробітної плати декількох медичних працівників, а також енергоносії здійснюється з місцевого бюджету.

На спільне утримання апарату управління Центру ПМСД та його структурних підрозділів Новогалещинської селищної громади за 2023 рік витрачено з місцевого бюджету 1 208 500 тис. грн.

Для проведення тендерних закупівель виробів медичного призначення (підгузки пелюшки) для забезпечення осіб та дітей з інвалідністю нашої громади витрачено кошти у сумі 71 888 тис. грн.

Фото без опису

Надання культурних послуг в громаді забезпечує комунальний заклад «Центр культури, дозвілля, спорту та туризму Новогалещинської селищної ради». До структурного складу КЗ "Центр культури, дозвілля, спорту та туризму Новогалещинської селищної ради" входять: Новогалещинський СБК, Бондарівський СБК, Пісківський СБК, Трудовиківський СК, Новогалещинські селищні бібліотеки, Василівська сільська бібліотека, Пісківська сільська бібліотека. Чисельність працівників комунального закладу –22 одиниці із них: в Новогалещинському селищному будинку культури - 10 осіб, в бібліотеках – 3 особи, в сільських будинках культури та клубах - 5 осіб.

Незважаючи на воєнний стан, всі заклади культури громади працюють, допомагають ЗСУ та втілюють нові проєкти в життя. Адже, головне завдання нашої творчої команди закладів культури – зберегти творчі колективи, попіклуватися, щоб відвідувачі гуртків не втратили інтерес до занять, а глядачі – не втратили інтерес до концертів, бо артистам дуже важко без глядачів. Тому наші заклади культури протягом 2023 року працювали в звичному режимі, проводилися репетиції, заняття для дітей та концерти. Учасники гуртків та їхні керівники активно брали участь у різного рівня творчих  конкурсах та фестивалях (міжнародних, всеукраїнських, обласних), які проводилися оф лайн та онлайні та отримали досить високі результати – гран-прі та призові місця.

Фото без опису

Фото без опису

Наші футболісти також цілий рік займалися в спортивних гуртках відповідно вікових категорій, команди брали участь у футбольних турнірах та також мають перші успіхи та досить непогані результати.

Для дітей громади, які бажають відкрити для себе щось нове, відмінне від звичної діяльності, у 2023 році було відкрито секцію кікбоксингу. Наші новачки в бойових мистецтвах не заставили нас довго чекати результатів, а уже на перших змаганнях вибороли три перші призові місця та медалі! 

Фото без опису

Діти громади, які бажають опанувати гру на музичних інструментах відвідують музичну школу в с-щі Козельщина, оплачувалися ці послуги, як і щороку, за рахунок коштів місцевого бюджету, загальна сума витрат за рік – 468 127,00 грн.

Загалом працівники культури практично не припиняли своєї основної роботи, бо заняття музикою під час воєнного стану, як ні що інше допомагає психологічно розвантажитися та займаються волонтерством, разом зі своєю невтомною командою, підтримуючи ЗСУ на шляху до Перемоги.

Як і щороку, за кошти місцевого бюджету було покращено матеріальну базу центру культури: закуплено меблі для кабінету, бензопилу, зарядну станцію дві акустичні системи, костюм Святого Миколая, та 12 футбольних м’ячів. А ще у закладу тепер є власний транспорт – мікроавтобус ГАЗель, який було передано рішенням сесії з балансу відділу освіти, сім’ї та молоді та спорту виконавчого комітету Новогалещинської селищної ради.

Загалом, фінансування гулузі культури та бібліотек за 2023 рік становить - 2 млн. 616 тис. грн.

Фото без опису

Діяльність селищної ради та її виконавчого комітету є відкритою та прозорою. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». На офіційному сайті громади створено окремі розділи (сторінки), де забезпечується розміщення проєктів рішень сесій селищної ради та виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, протоколів пленарних засідань сесії, поіменного голосування, оголошення про конкурси, інформації про роботу виконавчих органі влади, новини, тощо. Також створено окремі розділи, де розміщується важлива інформація, що стосується напрямків роботи структурних підрозділів виконавчого комітету. Одним із цікавих та пізнавальних розділів, є розділ - «історія громади», де публікується інформація про наших героїчних мешканців та факти про створення та розвиток нашої громади. Висвітлення інформації на офіційному сайті дає можливість громадянам ознайомлюватись з подіями, що відбуваються в громаді, з нормативними актами що приймаються. Крім того, інформація про діяльність громади висвітлюється через соціальну мережу «Фейсбук» та «Інстаграм». За 2023 рік відділом організаційної роботи, інформаційного забезпечення та комунікацій з громадськістю на сайті розміщено 300 публікацій інформаційного характеру. На офіційному веб сайті селищної ради активовано розділи «Електронне звернення» та «Публічні консультації», що надає право членам територіальної громади звернутися до селищної ради та її виконавчих органів із заявою, скаргою чи пропозицією за допомогою електронного звернення та брати участь у вирішенні питань громади, надавати свої пропозиції та зауваження до проектів рішень.

 

Попереду – не менш складний період. Головне завдання для місцевого самоврядування та кожного з нас у 2024 році – щоденно робити усе необхідне, аби наблизити перемогу: усіляко підтримувати наших ЗАХИСНИКІВ, підтримувати та вірити у Збройні Сили України та не припиняти волонтерити. Ми обовʼязково переможемо! Віримо у нашу армію! 

Дякую нашим односельцям та усім українським ЗАХИСНИКАМ і ЗАХИСНИЦЯМ, які зараз на фронті і в тилу наближають нашу перемогу, завдяки яким ми можемо жити у вільній державі та розвивати нашу громаду. 

Вічна памʼять та слава полеглим Героям, які віддали найцінніше - своє життя. 

 

Незважаючи на всі складнощі воєнного часу, Новогалещинька громада живе у напруженому, але стабільному ритмі. Ми з надією дивимось у майбутнє, віримо, що наші плани здійсняться.

Плани на наступний рік – працюємо на Перемогу.

                                                                             

                                                                                   Селищний голова,  Світлана САМСОНОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь