14:06 27.01.2022
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з державної реєстрації фізичної особи підприємцем
ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ НОВОГАЛЕЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
1 | Місцезнаходження | вул.Центральна, буд.95, с-ще Нова Галещина, Кременчуцький район, Полтавська область, 39140 |
2 | Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок — четвер з 08:00 до 17:15 П’ятниця з 08:00 до 16:00 Без перерви на обід Вихідні дні субота, неділя. |
3 | Прізвище, ім'я, по батькові, посада, відповідальні за роботу Центру, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Начальник відділу — Капуста Віра Василівна E-mail: galeshina@ukr.net Веб-сайт: http://ngaleshynska.gromada.org.ua/ Телефон: 05342-97001 |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги | ||
4 | Закони України | Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) |
5 | Акти Кабінету Міністрів України | Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» |
6 | Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Постанова Кабінету Міністрів України від 18.11.2016 року № 3268/5 «Про затвердження форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за№1500/29630;наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №3268/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи» зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330; Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330; наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 №784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за №427/28557 |
Умови отримання адміністративної послуги | ||
7 | Підстава для отримання адміністративної послуги | Звернення фізичної особи, яка має намір стати підприємцем, або уповноваженої нею особи(далі- заявник) |
8 | Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем; Нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування – для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності; Договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства – у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України «Про фермерське господарство»; Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу; У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа що, підтверджує його повноваження; Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність. |
9 | Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням. 2.В електронній формі документи подаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.. |
10 | Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги | Адміністративна послуга надається безоплатно |
11 | Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів ,крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації . Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення. |
12 | Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі; Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання. |
13 | Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Документи подано особою, яка не має на це повноважень; У Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії; Документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації; Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостями, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, виконання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань»; Невідповідність відомостей , зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостями , що містять в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; Документи суперечать вимогам Конституції та законів України. |
14 | Результат надання адміністративної послуги |
Внесення відповідного запису до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови. |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та документів для їх пошуку за кодом доступу; За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України « Про нотаріат» ( у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі; У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для оприлюднюються порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.Уразі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням)заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення. |
10:44 01.11.2021