A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новогалещинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Назву вулиці змінено, які дії мешканців???

Дата: 04.01.2023 13:02
Кількість переглядів: 201

Фото без опису

«Прописку» у паспорті змінювати не потрібно

Після перейменування вулиці, її мешканцям не потрібно звертатися до ЦНАПу задля зміни адреси місця реєстрації! Цього чинне законодавство не вимагає, адже зміна назви вулиці не є зміною місця проживання. Нову адресу «прописки» особи буде вказано під час обміну паспорта чи зміни прізвища.

Немає потреби вносити зміни до документів на нерухомість

 Вносити зміни до документів, що засвідчують про право власності на нерухоме майно, зокрема свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договір купівлі-продажу чи дарування у зв’язку з перейменуванням вулиці, на якій розміщена нерухомість, Закон теж не зобов’язує. Усі ці документи залишаються чинними й ніхто не має права вимагати їх заміни. Водночас, за власною ініціативою або у разі потреби власник має право звернутися до органу держреєстрації прав на нерухоме майно із заявою про внесення змін.

Під час купівлі, продажу, дарування, передачі у спадок нерухомого майна в документах, які будуть оформлюватися на іншого власника, вже буде вказана нова назва вулиці.

 Підприємці мають внести зміни в установчі документ

Зміна відомостей про місцезнаходження юридичної особи та фізичної особи-підприємця підлягає державній реєстрації відповідно до українського законодавства. Відповідно, при перейменуванні вулиці необхідно внести зміни про місцезнаходження юридичної особи у відповідні установчі документи, у відомості про ФОП, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також повідомити банківські установи і контрагентів про зміну реквізитів у чинних договорах.

 Законодавство не встановлює граничних термінів для проведення зміни відомостей щодо місця знаходження, а отже суб’єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно провести реєстрацію змін. Наприклад, це може відбутися і в загальному порядку при внесенні чергових змін до своїх установчих документів, пов’язаних зі зміною складу учасників (засновників, власників), структури управління, розміру статутного фонду, зміни видів економічної діяльності тощо. Також згідно з законом, у даному випадку адміністративний збір не справляється за проведення державної реєстрації змін. 

 «Певних додаткових витрат можуть зазнати ті юридичні особи та ФОПи, які мають бланки і штампи зі старими назвами вулиць. Проте, таких не багато, адже для багатьох категорій підприємців ці атрибути не є обов’язковими».

Субсидію призначать за новою назвою вулиці

 Деяких мешканців, які отримують субсидію, цікавитиме, чи відбудеться їм нарахування цього виду соціальної підтримки, якщо зміниться назва вулиці. Про зміну назви вулиці повідомляються всі державні органи, комунальні підприємства, а також соціальні служби. Деякий час ці структури прийматимуть документи як із новими назвами адрес, так і зі старими. З часом усі реєстри громадян будуть приведені до відповідності з новими назвами. Тож зміна назви вулиці не вплине на процес нарахування субсидій.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь