План соціально-економічного розвитку Новогалещинської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік (5ч)
2. Цілі та пріоритети розвитку громади
Для забезпечення сталого економічного і соціального розвитку та, враховуючи нагальні потреби територіальної громади і можливості селищного бюджету, визначено цілі, пріоритети та завдання Новогалещинської об’єднаної територіальної громади.
ПРІОРИТЕТ 1: економічний розвиток громади
ЦІЛІ:
створення позитивного іміджу громади для залучення інвестицій в економіку громади, впровадження інвестиційних проектів та програм,
сприяння розвитку малого та середнього підприємництва;
впровадження заходів для підвищення рівня зайнятості населення.
ПРІОРИТЕТ 2: створення комфортних умов для життя на території громади
ЦІЛІ:
модернізація та розвиток інфраструктури громади;
ремонт доріг та благоустрій;
охорона довкілля;
покращення здоров’я та збільшення тривалості життя.
ПРІОРИТЕТ 3: розвиток свідомої та активної громади з високою якістю життя
ЦІЛІ: удосконалення системи комунікації з громадою;
забезпечення високої якості життя громадян;
підвищення освітнього, духовного та культурного рівня населення громади;
збереження національних традицій;
розвиток фізичної культури та спорту.
3.Основні завдання та механізм реалізації Плану соціально-економічного розвитку Новогалещинської об’єднаної територіальної громади
Пріоритети |
Оперативні цілі |
Завдання |
1. Економічний розвиток громади |
1.1. Створення позитивного іміджу Новогалещинської громади для залучення інвестицій в економіку громади, впровадження інвестиційних проектів та програм,
|
1.1.1. Розроблення інвестиційних програм в галузях водопостачання та водовідведення |
1.1.2. Розроблення інвестиційних програм в транспортній інфраструктурі, енергозбереженні та енергоефективності |
||
1.2. Сприяння розвитку малого та середнього підприємництва;
|
1.2.1. Створення, розвиток та просування місцевих брендів |
|
1.2.2.Сприяння у розвитку приватної ініціативи у сфері побутового обслуговування населення |
||
1.2.3. Сприяння само зайнятості в сільській місцевості |
||
1.3. Впровадження заходів для підвищення рівня зайнятості населення.
|
1.3.1. Проведення тренінгів, семінарів з метою посилення можливостей зайнятості працездатного населення |
|
1.3.2. Підтримка фермерства, нетрадиційних видів бізнесу, ремесел |
||
2. Створення комфортних умов для життя на території громади |
2.1. Модернізація та розвиток інфраструктури громади;
|
2.1.1.Поліпшення функціонування наявної соціальної інфраструктури |
2.1.2.Зміцнення матеріально-технічної бази КП «Галещина» |
||
2.1.3.Поліпшення якості водозабезпечення та водовідведення |
||
2.2. Ремонт доріг та благоустрій;
|
2.2.1.Покращення транспортного сполучення |
|
2.2.2.Спрощення доступу сільського населення до соціальних та адміністративних послуг |
||
2.3 Охорона довкілля
|
2.3.1.Проведення заходів з озеленення населених пунктів, створення паркових зон |
|
2.3.2 Оптимізація системи збору та вивозу відходів.
|
||
2.3.2. Зниження захворювань через профілактичні заходи та впровадження здорового способу життя |
||
2.3.3. Покращення якості соціального обслуговування громадян та реабілітації людей з обмеженими можливостями |
||
3. Розвиток свідомої та активної громади з високою якістю життя
|
3.1. Удосконалення системи комунікації з громадою
|
3.1.1. Надання якісних адміністративних послуг у відповідності до сучасних стандартів |
3.1.2. Створення площадок для проведення громадських слухань, круглих столів та ін. з обговорення важливих питань розвитку громади |
||
3.2. Підвищення освітнього, духовного та культурного рівня населення громади;
|
3.2.1. Забезпечення культурно-просвітницької, інформаційної роботи, патріотичне виховання молоді |
|
3.2.2. Збереження історичної спадщини та національних традицій |
||
3.2.3. Підтримка освітніх та культурних закладів та дошкільних установ |
||
3.3. Розвиток фізичної культури та спорту.
|
3.3.1 Будівництво нових та розвиток існуючих мереж спортивної інфраструктури |
|
3.3.2. Сприяння у проведенні змагань та інших спортивних заходів |
4.Механізм моніторингу та оцінки результативності реалізації Плану.
Моніторинг стану виконання заходів Плану проводиться на підставі інформації виконавців, визначених планом заходів.
Відповідальний за проведення моніторингу і оцінки реалізації Плану на підставі отриманої інформації у строки, визначені виконавчим комітетом селищної ради, готує щорічний підсумковий звіт про результати реалізації Плану, який повинен містити дані про:
-протяжність відновлених мереж освітлення;
-протяжність відремонтованих автомобільних доріг
-стан поводження з твердими побутовими відходами;
-обсяги заощаджених енергоресурсів;
-стан діючих та протяжність відремонтованих (побудованих) мереж водопостачання та водовідведення;
-стан громадського житлового фонду;
-стан приміщень бюджетних установ та їх матеріально технічне оснащення;
-якість та кількість наданих соціальних, адміністративних послуг та стан транспортного забезпечення.
Відповідальний за проведення моніторингу в разі необхідності готує пропозиції щодо доцільності продовження виконання заходів, включення додаткових заходів, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання, які враховуються під час підготовки плану заходів на наступний рік.
Звіт про результати реалізації Плану подається на розгляд селищної ради щороку у визначені терміни.
Додатки: №1 «Прогнозні показники соціально-економічного розвитку
Новогалещинської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік.»
№ 2 «Перелік програм і проектів, які планується реалізувати
Новогалещинською селищною радою у 2018 році».